Positivity vibezzz

Bloggizzzz!

Kom precis hem från jobbet. Var på grund av förkylning tvungen att tacka nej till en trevlig konsert med några arbetskamrater. En bärs hade ju inte heller varit fel. Men lika bra att vila så man kan komma igång med träningen igen.

Jupp: anmält mig till halvmarathon 17 september. Tränar stenhårt. Men det var kanske därför jag blev extra klen och drog på mig förkylningen. Men till den 17 har jag blivit frisk och då får ni komma och heja!

Behöver verkligen springa. Skingra tankarna från senaste breakupen. Den tog hårt och jag var ett vrak hela förra veckan. Men jag förstår det hon går igenom och varför vi inte funkade. Så livet får gå vidare. Och det känns faktiskt bättre nu. Att det var för bådas bästa som det tog slut.

Apropå rubriken så har det utöver halvmaran hänt ett par najsa grejer som kommer från så kallad yttre påverkan (eller ok jag har själv satt stenar i rullning).

1. Jag ska flytta! Skrev på papper igår tillsammans med dem som jag ska byta lägenhet med. Nu är det bara att avvakta eftersom handläggningstiden för godkännande tar nån månad... Men det känns fett bra.

2. För ett år sedan såg jag ett liveband som spelade riktigt fin musik. Lade märke till att gänget inte hade någon bandmedlem av basspelande karaktär, så jag tog mod till mig och frågade om de behövde nån basist. De tog mitt nummer. På en lapp. Många tänker säkert "Mmm jo visst tjena mittbena att någon tar hand om det numret på krogen...". Blev uppringd igår! Ska ses nästa vecka o lattja sweet mjuzzick.

Nu ropar min låtsaskompis att maten är klar.

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0